🎓❤️ Sikke en smuk afslutning på et helt særligt kapitel. ❤️🎓
I går fejrede vi dimission for 3.g – eller rettere sagt: de er ikke længere 3.g, men studenter! 🇩🇰
Det blev en fantastisk eftermiddag og aften fyldt med grin, taler, musik, minder og masser af følelser. Både elever og lærere bidrog med flotte indslag, som gjorde dagen til en værdig afslutning på tre år på Rødkilde.
En særlig tak skal lyde til Helena for en rørende og velformuleret elevtale. Tak for dine ord – de ramte os alle. ❤️
Vi vil også gerne sige stort tillykke til årets modtagere af specialelegaterne for deres flotte faglige indsats:
🌟 Bjørg, 3.j
🌟 Eva, 3.e
🌟 William, 3.z
🌟 Helena, 3.l
Og et kæmpestort tillykke til vores allesammens Logan, som modtog den flotte og særdeles velfortjente Bøgepris. Vi er utroligt stolte af at have haft en så engageret, dygtig og dedikeret elevrådsformand. At årgangen pegede på dig som modtager, siger alt om den forskel, du har gjort for fællesskabet. 💚
Nu tager I næste skridt ud i verden, og selvom vi kommer til at savne jer alle på Rødkilde.
Tak for jer – og endnu en gang et kæmpestort tillykke! 🎉🎓❤️
📸 Der er mange flere billeder fra dimissionen at finde på vores Facebook-side. 😉